فين أهو.. القمر فين أهو ده عليه العين يومه النهاردة فين؟ العسل فين؟ أهو ...شاوروا عليه قولوله يهدى القمر جه شاوروا وقولوا ما شاء الله عليه ده عينيه حلوين سحروني وهعمل إيه خطير وجميل في عقول بتطير كلّ اللي يشوفه يبلّم ليه القمر جه شاوروا وقولوا ما شاء الله عليه ده عينيه حلوين سحروني وهعمل إيه مين أهو أحلى الحلوين أهو ده مفيش جامدين أهو.. هو اللي فيهم بان القمر بان أهو عامل جنان والناس لاغيهم ده القمر جه شاوروا وقولوا ما شاء الله عليه ده عينيه حلوين سحروني وهعمل إيه خطير وجميل في عقول بتطير كلّ اللي يشوفه يبلّم ليه ده القمر جه شاوروا وقولوا ما شاء الله عليه ده عينيه حلوين سحروني وهعمل إيه القمر جه شاوروا وقولوا ما شاء الله عليه ده عينيه حلوين سحروني وهعمل إيه