على صاحبي تميل وزميلي بيريل أنا مش قلتلك دي شيطانة قلتلي كداب؟ عيني، ليلي، يا ليلي ...عيني، ليلي، يا ليلي عيني، ليلي، يا ليلي، يا ليلي، ليلي عيني، ليلي، يا ليل فيجو الدخلاوي الورق إتفرق وأنا قلبي مقلق مش عارف هكسب ولا أخسر وحياتي في عذاب قصة أيامي هتبان في كلامي أنا واحد الحزن ملك قلبه بسبب الأصحاب مشيت يمين شدوني في حرام وعرفوني طريق الإجرام بقيت مخصم كل الجيهة ما أقدرش أعيش من غير أخصام قلبي البريء ودعته خلاص عشان ما شفتش طيبة من الناس بعد أما كنت في حالي وغلوبة بقيت واحد كاتم الأنفاس شاب ومتخطر والسن صغير أنا لو مش هخبط وأعور هتاكل حي أنا لازم أتسعر على كل البشر بقوا الناس يشوفوني يقولوا الموت أهو جي من بحري طالع الصيت أعمنا حارة اليهود، إحذر أرضنا هنا مؤمن بكار بيقول ممنوع الطيران عندنا ولا، بحري دمار والضرب بنار كلها يالا بتخاف من جولة مؤمن بكار شاب في جيهتي خطر، سندال لكن معيش قرش بيتشال شايف عيال واقفين في مواقف وكله ماسك نار، شغال شيطاني قالي إمسك قرشين طريق الحرام هيجيب ملايين نزلت كسرت الكام موقف ما فيش واحد هيبيع كيتامين ما فيش واحد هيبيع كيتامين كلمت زميلي قلتله يجيلي جالي وقالي مالك؟ قلتله محتاج قرشين أنا هعمل موقف والكل موقف أنا وإنت بس اللي هنقف ونبيع كيتامين العجلة دارت وما وقفتش والقرش إتحط على القرش عملنا عدة، عملنا فلوس بقى صاحبي غول وأنا بقيت وحش والموقف إتحول لدولاب والكل بيدق على الباب بطلنا بيع إربع ونصاص والشغل من فوق بقى يتجاب والشغل من فوق بقى يتجاب بطلة حتتنا عرفت شغلتنا وقالت أنا اللي هشيل الشغل معايا في أمان والسكة إتفتحت والمصلحة نجحت داخلين على فرسة وعلى حبسة وفركة ودخان صاحبي بيطلع فوق عندها تطلعله وبتغري بلبسها يدخل معاها تعمله الفركة ياخد حجر تاخده في حضنها بقى كل يوم يطلع ويزور وياخد معاه طبق الفسفور أول ما بيحس بسخونية بيرجها والبت تفور داخلين في علاقة، ما بقتش صداقة بت الفتاكة الحكاكة حضنها ملقاط على صاحبي تميل وزميلي بيريل والوضع منيل وإتسجل صوته للظباط طلعت بترشد على مخزننا وزميلي فاكر نفسه في جنة أنا عرفت الشغلة وقلتله قالي إنت كداب، سيبنا في حالنا رنت عليه وقالتله حاجات قالها طالع عندك أبات في إيده شغل وطالع بيه خبط عليها فتحوا الظباط ليه كده يا غشيم؟ شفت التسليم؟ أنا مش قلتلك دي شيطانة قلتلي كداب؟ جابتك على وشك وفاكرني بغشك أهي قالت الحاجة كلها حاجتك وأنا مش كداب وأنا مش كداب حارة اليهود أرض الخطرين دم الخصوم مالي السكاكين أنا من بحري، أيوة أنا جبروت عمري ما أهيب من بني آدمين في الجوالات خاطف الأنظار في أرض بحري أنا إسمي خطر اللي ما شافنيش سامع عني أنا إسمي ألا مؤمن بكار أخويا غايب، بكرة هيرجع الباب هيفتح ومسيره يطلع يفك ضيقة حمو بكار برة وجوة الإسم مسمع يا سجن سيب إيد الجدعان إفتحلنا بابك أسجان أحمد الدودي يفك الضيقة ويرجعلنا فارس الفرسان كل إخواته عليه زعلانة عشان أخونا جوة الزنزانة بندعي يرجع تاني وسطنا اللي واحشنا ده حمو حضاضة وجع وحزن مش بيسيبونا من يوم ما رحتوا إنتو وحشتونا إسلام مديان، إيهاب التشيكي والنعمة وجعتوا قلبنا ما حدش يقف قدام البب مجرم يا عم وما فيهوش قلب نور مافيا مافيت بحري يا عم لو قال عركة بتقلب حرب إسمه مشرف كل إخواته كل الجيهة تحلف بحياته من بحري بقول حودة زلموكة كل اللي وقفوا قدامه ماتوا إبراهيم روما رجولة ع الجد أجدع واحد موجود ع الأرض إبراهيم روما ده مشرفنا روما بيجي مع أيها حد الإمارات فيها السندال أجدع كلام عشانك يتقال مصطفى بحري إسمه معروف إنه لوحده يساوي مجال إتنين خطر على أيها خطر خصمتنا دراعك يتبتر إسلام كابونجا ومانو الجاحد ده كلامهم اللي إتقال حصل كابونجا الدبابة، فيجو شبح الغابة مانو الجاحد يعني الجاحد وجندوفلي البابا لمبادا إدارة، دولسيكا سيطرة وكابونجا وفيجو وجندوفلي ومانو الجاحد دول جنايات دول جنايات